27 januari 2010

Snö och ännu mera snö!


Idag har det börjat snöa igen här i Stockholm. Det har väl kommit ganska mycket snö under dagen. Läste i tidningen att det skulle bli snöstorm under kvällen och att det skulle bli den värsta sedan 1987. Är det någon som kommer ihåg hur den snöstormen var? Jag gör tyvärr inte det så jag vet inte riktigt vad det är vi har att vänta. Som tur är verkar stormen inte ta vägen över Stockholm, eller var det inte värre än så här 1987.

Sibbe tycker att det är kul att det kommer ännu mera snö som man kan springa runt och leka i. Dessutom kan det finnas godsaker gömt långt ner i snön som man kan gräva efter. Kakan är däremot inte lika lycklig men det hade jag inte väntat mig. Vädret innebär bara ännu mera kläder för hennes del. Imorgon tänkte jag att vi ska försöka hinna med en skogstur så att de får springa av sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar