23 februari 2010

Priset för årets galnaste hund går till ...(trumvirvel)...Sibbe!

Hejsan, jag heter Ebba Holm och är en unge på 14 ½ höstrar, även bloggarens förstfödda. Ni läser nu familjens kelgrisen inlägg. Nu ska vi inte prata om lilla mig, utan våran fransman här hemma. Han e knäpp, det finns inget mer att säga

1. Han e kär i små djur som är 100 mindre än han
2. Han skäller på allt som rör sig
3. Han är allmänt knäpp

För att bevisa att han är knäpp och har en unlucky crush i Moas ökenråttor, har jag filmat honom under ett av sina ögonblick, och man kan höra vad han tänker på slutet nästan, ni får lista ut själva. Om jag får upp videon, det säga. MEN DET SKA JAG! KOLLA PÅ DEN, GARVA IHJÄL ER!

Om ni läsare inte har något annat för er, kolla in på min blogg : http://www.missebbis.blogg.se/

Hoppas jag lade upp rätt video

///Ebbs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar